torsdag 12 december 2013

Sicken onsdag

Ledig onsdag för jag jobbar lördag och efter helgens bravader var jsg lite trött ...
Men det blev ingen vila :)
Upp 0630 hämta Nicklas på bilverkstaden då han lämnat in sin bil för service 
Hem hämta Lisa och hon dubbeljobbade igår så jag hjälpte henne i stallet
Hemma vid halv 12 slängde mig i duschen skjutsade Lisa till sitt jobb ( då vi bara hade 1 bil igår ..)
Sen några ärenden på stan
Skulle slinga och klippa mig vid 2
Kom kvart över 1 till frissan ( hann inte hem emellan ) satt mig ner i deras fotölj och fullkommligt slocknade ...
Då kom min frissa och undrade om jag ville ha lunch eftersom jag var så tidig 
Så hon köpte lunch till mig :)
Sen fick jag slingor och lite klipp och en skön inpackning samt huvud massage 
Alltså det var precis vad jag behövde :)

Sen hem hämta Nicklas och skjutsa honom till verkstaden , körde i ilfart till min underbara nagel och frans tjej 

Hemma halv 11 på kvällen ...
Jisses
Jag föredrar att jobba :)

Jobbet då ?
Jo jisses vad det tickar på , så tacksam :)

Inga kommentarer: