torsdag 19 december 2013

Rörd

Herregud så galet det är på jobbet :)
Är sååå tacksam över att det går så galet bra, många har det tufft idag men vi rusar bara på!
Mina kollegor är helt underbara, alla kämpar på med ett glatt humör jisses vad lätt det är att vara chef när alla vill åt samma håll :)
Blir faktiskt lite rörd av hur 
alla kämpar på....

Idag har jag jobbat ett 12 timmars pass
i högklackat :)
Jisses vad mina fötter brände på slutet :)
Hoppade i duschen med en gång jag kom hem, skrubb och inpackning och nu sitter jag framför tvn med ansiktsmask :)
Allt för att dölja hur jäkla trött jag egentligen är ......
Sängen är renbäddad , städerskan var här i går så det är fint:)

Jobbar alla dagar denna vecka och nästa vecka 6 dagar ...
Men lite senare i januari åker jag till Spanien och vilar upp mig :)

Inga kommentarer: