fredag 6 december 2013

Glad

Nu är jag på hotellrummet igen :)
Dagen har varit väldigt givande !

Nu kommer snart Nicklas , tåget är bara liiiite försenat 

Idag har jag tänkt lite :)
Jag är en glad skit
Är faktiskt ofta på toppen humör och har mycket energi !
Och njuter av livet,
Vet att folk tänker 
- fan vad hon är glad, hon har väl inte haft några motgångar.

Varför är det så ?
Vi är alla olika men att glada människor inte haft motgångar eller jobbiga perioder i livet är ju helt galet att tänka så.
Herregud jag vill mörda Nicklas varannan dag ungefär, haft/ har sjukdom och ohälsa med mer med mera
Men vet ni vad!
Jag gör ett val
Jag vill vara glad och utstråla energi
Jag drar till mig en massa roliga människor :) och får massor tillbaka !
Och är det någon bitter sur människa som stör sig på det så är det inte mitt problem :)
Det ligger hos varje människa hur de vill vara och bli bemött :)
Alla har vi ett val !

Inga kommentarer: