lördag 23 november 2013

Vill sova

Vaknade tidigt idag ...
I morgon vill jag få sova :)

Gav upp och började putsa alla fönster
Nu sitter alla julstjärnor och stakar på plats :) 
Skönt då jag jobbar nästa helg
Eller lördag
Glömmer att jag inte jobbar röda dagar
Kollegorna har precis sms mig dagens siffror som var toppen idag igen 
Jisses hur länge kan detta hålla i sig :)
Det är bara att vara ödmjuk tacka och ta emot :)

Nu kommer kylan,  me like , bara det kommer lite snö nu så blir nöjd :))
Fast det var sviiiinkallt i ridhuset 
Vi ligger nu i soffan och Lisa värmer sina fötter innanför min tröja :)
Tänkte frossa i chips och jordnötsringar ikväll
Och ett gott vin :))

Min älskade pappa kommer hem ikväll efter 3 härliga golfveckor på Cypern 
de har haft upp emot 27 grader och 24 grader i havet !!
Kanske skulle man haft hus på Cypern i stället :))

Inga kommentarer: