söndag 17 november 2013

Får skärpa mig .....

Måste ta tag i vår köks renovering ......
När Lisa tog studenten i JUNI ... Slängde jag ut vårt köks bord .... Var sååååå trött på det och i vårt nya kök ska vi inte ha något köksbord :)

Men det är ju inte bara ett nytt kök som ska på plats ... 
Utan det drar med sig en renovering av hela övervåningen ....
Ett jätte projekt ..,
Skiiiitkul men det kommer att krävas tid ..
Att hitta alla de saker jag vill ha :)

Igår kväll googlade jag på spisar , och öppna spisar . 
På undervåningen har vi en öppenspis och " röret " går upp igenom vårt kök
Till det vill jag koppla en ny öppenspis men ingen vanlig utan en som jag har i mitt huvud. Jag har skissat den men vem ska bygga den ?
Kan man koppla på en till på samma "rör"??
Utan att det kostar skjortan :)

Tiden 
När ska den komma ?
Hmmm 
Jag har kontaktat en kökdesigner och nu måste vi få tid att träffas och bolla idéer 

Inga kommentarer: