söndag 10 november 2013

Fars dag

Min pappa är på Cypern och spelar golf i 3 veckor !
Men ett sms fick han :)

Ledig helg såååå skönt !
Började fredagen med AW på tranquilo med vänner, åhhhh vad jag älskar det stället !
Har stått på löpbandet 2 dagar i rad nu, är faktiskt inte i form än efter min monsterförkylning i september ...
Men jag kämpar på :)

Idag har vi varit i stallet och myst halva dagen, codax fick en långtur ute i solen  Daimon gick omkull i ridhuset i torsdags och sträckte sig så han får vila några dagar.
Sen sågade vi ner ett äppelträd och lade ut grenar i hagarna så hästarna har något att gnaga på :)

Sophie kom hem idag och vi har firat Nicke, grekisk pytt i panna och kladdkaka med grädde mums .
Älskar när hela familjen är samlad !

Nu ska jag jobba lite ...
Har ett gäng  medarbetar samtal att avverka i veckan , har lite att förbereda .





Inga kommentarer: