söndag 20 oktober 2013

Tävling idag igen :)

Söndag och ösregn ... 
Huuuu
Vad gör man då ?
Jo man åker med Lisa och codax på tävling :)
Samma tävlings plats som i fredags 
Idag debuterade de i Intermedier 1
( svår dressyr)
Herregud så pirrigt det var :)
Men det gick jätte bra !!!!!
De var såååå fina !!!!!
Sååå stolt jag var !!!!!

På bilden är codax 1 år 
Sååå sööööt 

Igår var det jobb 
Svin kul då " vår del " av Frölunda torg hade lite jippo :)

Lisa och jag slutade samtidigt och bestämde oss för att gå in i en butik och titta på en jacka
När jag stiger in i butiken ser jag att säljaren är upptagen med en kund och en kille som dessutom är påtänd är på väg att stjäla en 12 000 kr jacka ...
Jag har vakternas nummer inlagt i min mobil så jag ringer med en gång
Killen hinner gå ut ur butiken men kommer in igen efter 1 minut
Sen går han och vakterna följer efter
Hur det gick får jag nog veta i morgon :)
Den unga tjejen i butiken var alldeles darrig stackaren men hur kan man som butiks ägare låta en sån ung tjej jobba helt själv en lördag ??
Hon hade ingen koll alls ...
Stackaren ..
Men butiken har svindyra jackor så det måste vara många slaskar inne ..,

Inga kommentarer: