onsdag 2 oktober 2013

12 år sedan

Idag är det 12 år sedan min älskade mamma gick bort ....

Minns det som igår men på samma gång känns det som en evighet sedan ....

Vädret i Sundsvall den dagen var lika vackert som vi har i Göteborg idag
Tror faktiskt att det sedan 2001 alltid varit sol på denna dag 
Eftersom min mamma bodde i Sundsvall är det där hon ligger begravd, platsen är helt underbart vacker (om nu en gravplats kan vara vacker ) och det kan det.
Känns i hjärtat att jag inte kan gå till hennes grav i dag med blomma..
Nu vet jag att min syster gör det men jag vill åxå ....

Älskade finaste mamma 
idag är en tung dag ...
Många många gånger om dagen tänker jag på dig med värme och glädje av vad du gav men idag är det tungt och ledsamt... 

2 kommentarer:

Anette Ståhl sa...

Mammor borde få finnas jämt... Kram på dig!

Anonym sa...

Ja eller hur Anette !
Även om jag är " stor nu" så kan jag inte förlika mig med att jag är " mammalös