onsdag 30 oktober 2013

Mys onsdag

Ledig idag :)
Började med träning :)
Dusch och låååång frukost
Sen ringde telefonen ....
Det var min frissa som undrade var jag var 
- hemma svarade jag 
Men du har tid hos mig nu 
- va !!!
När min iPad la ner och jag fick återställa den så försvann lite info ...
Jag trodde jag hade koll på vad som försvann ... 

Hoppade in i bilen joggingklädd ( en jäkla tur att man har sjyssta myskläder ;)
Men vi hann ändå med att göra slingor och klipp:)

Sen hem och städa sen in till stan igen för lite mys med Sophie
Vi är så sällan ledig på samma dag men idag fick vi till det :)
Lite shopping på stan sen mys middag på tranquilo
Såååååå mysigt att få rå om henne 
Vi åt smårätter, det bästa jag vet
De har såååå god mat,  allt medelhavs inspirerat :))
Synd bara att jag körde för de har så sjukt goda drinkar :))




Inga kommentarer: