tisdag 27 augusti 2013

Ni vet

Fortfarande superdunder förkyld ..
Huden under näsan är narig och torr..
Jobbar ändå .. Svinmycket att göra 

Men klippt mig idag hos världens bästa och finaste frisör
Mina barn går åxå till henne och idag pratade vi lite om hur länge jag varit kund hos henne 
Håll i hatten nu
Sen 1991 !!!!!
Till saken hör att hon är yngre än mig ..,
Hon hade varit frisör i ngt år bara när jag började hos henne 
Hur vågade jag det ??
Jag har ju en pappa som är damfrisör
och alltid gått till honom ( innan jag flyttade till götet 1991)

Min frisör kom ihåg min rädsla :))
Jag hade tydligt talat om att min hår var självlockigt ( som om hon skulle ta fel på permanent och självlockigt :)))
Ha ha ha ha 
Ja ja hon stod ut med mig och sen har jag aldrig bytt
Hon är svin bra !!!
Supersköna massage stolar som man ligger i när håret blir tvättat 
och masserat ;) gör ju inte saken sämre :)

Nu ska träffa min fina kollega och gå ut och äta en bit mat , orkar egentligen inte men idag får jag bita ihop ...
Det kommer att bli supermysigt !
Hon ska nämligen åka till Australien ich plugga i ett år !!!!
Herregud så skoj för henne men på jobbet kommer det att bli tomt ..
Vi har jobbat ihop i några år och idag är sista dagen vi ses innan 
vi båda åker ..
Ska försöka inte lipa ihjäl mig när vi skiljs åt efter middagen ...
Ni vet jag är rätt blödig ......

Inga kommentarer: