söndag 18 augusti 2013

Myyyys dag ?

Ifredags fick jag migrän..
Men inte av den värsta sorten
Den höll  tyvärr i sig till strax efter lunch igår
Våra vänner från Stockholm är ju här i stan och vi hade bestämt oss för att gå ut och äta innan Pink Floyds konserten

Favvo restaurangen fick besök igen :)
och den levererade som vanligt !
Svintrevlig middag men sen åkte jag hem
En konsert hade nog inte mitt huvud fixat inte heller det starka ljuset ..

Det sista Nicklas sa till mig innan jag åkte hem var
- jag blir inte sen älskling :)
Men vi som känner honom vet att han stänger alla ställen :))
0455 fick jag en puss på kinden :))

Nu är klockan snart 11 och det är ett riktigt regnrusk väder idag, gjort brakfrukost och ska väcka Nicke nu
Sen får det bli en massa filmer och mys i soffan 

Inga kommentarer: