söndag 13 januari 2013

Pumlor

Fick en ledig dag av chefen :)
Har massor att förbereda inför nya jobbet i morgon

Men först måste jag städa ut julen
Jisses vad tråkigt det är ..
Plocka ner pumlorna ( julgranskulorna) från granen är värst ...
Jag tänkte räkna dom i år men jag tappade bort mig efter 58...
Och då var det en massa pumlor kvar :)

Fick lov ;) att ta en fika in emellan :)

Sen ska jag skriva på en presentation sen till stallet och hjälpa lisa
( förhoppningsvis ) är hon klar när jag kommer :)
Åhhhh kom precis på att jag har ett kilo köttfärs i kylen som jag måste ta hand om
Köttbullar ska rullas grrrrrr

Härom dagen när lisa och jag var i stallet så tyckte hon att mina hundar kan väl hjälpa till
Dom gör ju inte så mycket, bara äter och sover
Tänk om dom kunde ta sig till stallet och mocka boxarna varje dag :)
Eller om dom kunde rulla lite köttbullar nu :)

Inga kommentarer: