lördag 19 januari 2013

Farligt

Ungefär varannan gång jag har det där tjejer har varje månad :) får jag migrän
Ibland är det ganska lugn i bland mer aggressiv ...
Denna gång är den något mitt emellan ....
Den varar alltid 3 dagar
Idag är dag 3 ....

Skulle på 50 års baluns ikväll men all energi gick till jobbet ....

Nya jobbet då ??
Jo heeelt underbart roligt !!
Det farliga är att det inte känns som ett jobb...
Jag kan vara där dygnet runt .. :)


Ligger i soffan och försöker få i mig ngt att äta ..
Med migrän kommer ju ett illamående som jag hatar ...
Gjorde smoothie till lisa i morse , gjorde faktiskt massor för jag visste att jag skulle få svårt att äta.

Fick precis ett sms av våra vänner som åkte till Spanien igår ( de har lägenhet inte långt från oss,) de var 18 grader varmt igår kväll när dom landade 23.30 ...
Avis ?? Nää inte alls .... ;)
De for förbi vårdat hus och allt såg bra ut;))
Vår granne bor ju där permanent, skönt att någon har koll:)

Vi åker ju ner 11 dagar i maj när min älskade pappa fyller 70 !!
Men vi måste hitta några fler datum att boka ;)

Nicklas ska ta sabbats år från forbollstränandet i år ( denna helgen är den sista ;)))
Så han kommer nog att vara där mycket..
Han kan ju under vissa perioder på året ta med sig jobbet var han vill
I fjol var jag där sammanlagt 51 dagar :)
Nicklas 15 .....
Så han har ju lite att ta igen :)

Inga kommentarer: