fredag 23 november 2012

Vilken vecka !!!!!

Herregud vilken vecka !!!!
Vet inte var jag ska börja :))

I tisdags var vi inne på kliniken med Codax för ett återbesök
Han var frisk !!!
Wiiiieeee

För 2 veckor sedan var Lisa jag och Bobo och tittade på en häst .
Lisa är såååå kräsen
Innan vi hittade Codax åkte vi runt i Sverige (950 mil ) och letade häst ...
Så jag ( som INTE vill ha en till häst ) var ganska cool när vi åkte , tänkte hon gillar den säkert inte :))
Men ack vad jag bedrog mig ...
Hon blev tok kär ...
Idag har vi hämtat hem honom :)))

I går var jag jag i Stockholm på möten hela dagen. Upp 0430 hemma 2230 ...
Jääääkligt lååång dag men jisses vad
skoj det var !!!
Eftersom mitt jobb är ett börsnoterat företag får jag inte skriva om nya roliga saker....
Men jag kan säga så här det är galet roligt !!!
Tyvärr så är alla möten i Stockholm. ....

Asssååå shhhhhit vad roligt det kommer att bli !!!

Efter alla möten gick vi till en tapas bar och mumsade lite godsaker
Fler än jag som älskar baskiska tapas (pintxos !! )
Sicket ställe !!
Varför finns inte sånt här ställe här i götet ...

Inga kommentarer: