söndag 4 november 2012

November

November är inte min favvo månad ...
Februari lika illa ....

Förr :) när Nicklas spelade i allsvenskan så var de spellediga i november så då passade vi på att resa.

November gör mig lite deppig ...
På riktigt ..
Fast med mitt glada humör 10 månader om året så kan det behövas jämnas ut lite :))

Idag är det den 4 e november ...
Bara 26 dagar kvar ......

Funderar allvarligt på att sätta upp mina älskade julljusstakar redan nu, de är så fina och sprider sånt fint ljus
Hur länge kan man vänta???
2 veckor innan första advent ??
Då är det inte sååå lång tid kvar
Får satsa på att vara först i området i år :)))

Funderar på att ta tjänstledig nästa höst , semester först sedan 4 veckor tjänst ledigt och bara vara i mitt älskade Spanien :))
Eller kanske 2 månader tjänstledigt ..!!
Pratade med grannarna och i förrgår var det 20 grader på natten
20 GRADER !!!
När var det det här hemma ???
Kallas inte det "tropisk natt"
här då ???
Hur många gånger har vi varit med om det ???

Huset står där helt ensamt ..
Och väntar på mig ...
Vi är lite kära vi 2
Eller i alla fall jag ....

Inga kommentarer: