lördag 17 november 2012

Galen

Det kom in ett gaypar på jobbet idag
Jag frågade om de behövde hjälp men nej de ville kika lite
De gick länge länge och kikade
Efter en stund hamnade den ena gaykillen i hytten med ett par svarta kostymbyxor .
Jag gick dit och frågade om det kändes bra och frågade om han ville spegla sig i vår stora spegel
Det ville han

Jag frågade om det var till något speciellt tillfälle byxorna skulle användas
Ja det var det, han fyllde snart 30 och skulle fira i New york !!
Men ska vi inte go lite crayzy då frågade jag och log :))
Jo sa han och asgarvade
Sagt och gjort de svarta kostymbyxorna hängdes tillbaka och jag hämtade lite annat :)
Jäklars vad snygg han blev !!
Jag tyckte han skulle köra ett par bruna skor till ( skor har inte vi )
Efter 30 minuter kom han tillbaka och visade mig skorna ( om det var såna jag menade ) såååå sööööt.
Då blev det ju ett bälte till åxå !!
Ääälskar mitt jobb :))


1 kommentar:

Anonym sa...

You are fabulous!!!

Kul att prova kläder med någon som kan!!!
Vill också till Spanien igen :-)