lördag 28 juli 2012

Tjjjoooohooo

Min äääälskade syster med familj är här i några dagar !!!!
Sååå in i bänken skoj !!!
Vi har varit ute och ätit varje kväll :))
Sååån lyx !!!
Jag har visserligen jobbat alla dagar hon har varit här, utom 1....
Men vi har hunnit med att shoppa :))
Eller rättare sagt Carina har shoppat !!!
Hon är lika sko galen som mig :)
3 par har det blivit hitintills :)) och hon har inte åkt hem än så det skulle inte förvåna mig om det inte slinker med några fler :))

Dom är bruna och fina efter semestern i Spanien :))

Igår var vi och åt på vår väns restaurang, jisses vilken mat det är :))
Är fortfarande mätt :))
Vi satt kvar till långt efter stängning och det var sååå jäkla trevligt !!
Killarna gick ut men jag och syrran åkte hem :))
Dom kom hem strax före 6 i morse :)))
Ungdomarna kom hem vid 2 ha ha ha

Just nu är dom på Bruce S och jag ligger i soffan och slappar med dogsen :))
Av 21 dagar är jag ledig 3....
Känner att jag behöver vila .

Jag har 4 dagar kvar ....
Sen har jag semester i 32 !!! Dagar :))
27 av dom ska jag tillbringa i Spanien !!!
Tjjjooohoooo :))

Inga kommentarer: