torsdag 19 juli 2012

Lycka !!!

Åhhhh vad jag har dragit mig för att ta detta intyg ...
Fixade tänderna på dogsen veckan innan jul, då var Alleballebus UA men eftersom det var 3 veckor kvar till han fyllde 7 ville jag vänta tills det "magiska" datumet ..
Men sen gick tiden ...
Så fort....

Men idag fick jag tummen ur eller jag bokade faktiskt tiden för 2 veckor sedan :))
Och min älskade Alleballebus var UA
Wiiiieeeee
Såååå lycklig man kan bli :))
7 1/2 år har han hunnit att bli :))

När jag lärde känna Peter så var Alex pappa Hank valp och jag blev heeelt
förälskad ....
Visst var/ är det en super snygg hund men hans temperament var det jag fastnade mest för :)
Kommer ihåg när han var några år och peter och jag åkte till Sundsvall för att ställa ut våra dogs, Hank var med och jag rastade honom då Peter hade flera hanar med sig och för att dom inte skulle kissa på varandra tog jag en av dom.
Han flög fram i kopplet :))
När sedan Peter parade " vår" Fia med Hank ville jag ha en av dom .
Det blev Alleballebus :)

Lycklig att få ett intyg UA idag är jag det ska jag inte sticka under stolen med men vad jag är gladast över är att Alex fortfarande är som han var när han var 2 år:))
Hoppas att det håller i sig i många många år :)

Brukar inte ge mina hundar godsaker men idag blev det falukorv
till efterrätt :)))

Det blir ingen bild på underverket då min dator med alla bilder kraschat ....
Men på Peters blogg finns det en superfin bild :)

Inga kommentarer: