måndag 9 juli 2012

Ledig helg :))

Åhhhh vad jag har njutit !
I lördags tittade jag på utemöbler till Spanien , hittar inget i Spanien jag vill ha .. Får pris på matgrupp och en supermysig lounge grupp till takterassen i veckan + frakt ner :)
Hoppas det funkar annars får jag leta vidare när jag kommer ner .

Min syster och hennes familj åker till vårt hus i morgon :) är sååå avis :))

Jobbade hela veckan med ryggskott ...
Skiiiit jobbigt ..
Men det är värre att sitta och ligga så det var bara att jobba på ...
Ibland hade jag så jäkla ont att jag började kall svettades floder ...

Men nu känner jag mig mycket bättre :)
Badade dogsen idag och klippte gräset så jag får väl se om jag får bakslag i morgon :))

Har köpt samma solsängar hem hit som jag har i Spanien , suuuper sköna
Det tyckte dogsen med, de låg dör och solade sig när de var nybadade :))
Myyyys !!.

Mina dogs älskar hallon !!
Särskilt Cade
Men där vi brukar stanna och mumsa
har det grävt om dikena ...
Inte en enda hallon buske är kvar ...
Cade letar varje dag ...
Vi får leta upp ett nytt hallon ställe så fort de blir mogna :))

Inga kommentarer: