söndag 10 juni 2012

Sundsvall

Efter en jobbdag i Stockholm fick jag en lånebil av Avis ( tack Anette) och bilade till Sundsvall
Det gick faktisk suuuper bra att bila trots att jag var heeelt slut efter en lååång dag med " hemliga projektet)
Min " gamla " hemstad Stockholm visade sig från sin allra bästa sida

Min riktiga hemstad visade sig åxå från sin bästa sida heeeela helgen :)))
Solen sken och runt 15 grader :))
Min systerson Victor tog studenten och det vill man ju inte missa :)))
Suuuuuuuper rolig student fest
40 personer och vi kom inte i säng förrens sent eller tidigt :))


På Lördagen hade vi "tjej kusiner " bestämt lunch date :))
Vi har inte träffats sen mammas begravning men redan innan sen så har vi inte setts på en massa år.
Men jisses vad kul vi hade :)))
Åsa och jag är lika gammal , Ulrika 1 år äldre och syrran 2 år yngre och vi har växt upp tätt tätt. Gjort en massa hyss i tonåren hm hm hm
Jag har nog inte skrattat så mycket på flera år :)))
Vi satt och drack drinkar hela eftermiddagen :))
Sååå himla kul att ses !!!
Varför tappar man kontakten med vissa människor ???
Kanske för att få uppleva en helt oförglömlig lördag ??

Sen blev vi hämtade av Victor , tog en raggardusch för att sen ner på stan igen för middag :))
Gulliga Ralph kom trots en dunder förkylning

Nu sitter jag på arlanda och väntar på mitt flyg hem.

Tack min älskade älskade familj för en helt underbar helg !!

Inga kommentarer: