torsdag 14 juni 2012

Phuu nu är det över :))

I dag var det dagen D för vårt projekt !
40 st BC , alla RC , VD , försäljnings organisationen var på plats !

Jisses vad pirrigt det var.
Sov inte många timmar i natt,
dels för att min chef sov över hos mig ( hon bor i Trollhättan och planet gick 0650 så hon hade fått gått upp ännu tidigare än halv 5) vi drack vin och åt en god middag efter en mysig promenad med dogsen :))
Sen pluggade jag på presentationen tills halv 2 ....

Men det gick suuuuuper bra !!!
Shit vilket mottagande det fick !!!!
Är stolt som en tupp :))))

Men nu är jag heeelt slut ...,
Skönt att det är över !!!

Jag har blivit tilldelad 10 butiker att utbilda efter min semester det ska bli sååååå kul !!!
Ledig dag i morgon :))
Men vad gör Erica då ??
Jo bokat in en klipp och sling tid
0900....
Vilket jäkla pucko jag är

Inga kommentarer: