torsdag 21 juni 2012

Kan inte

Igår efter jobbet åkte vi till bära vänner Bea och Jossip på "grillmiddag"
Suuuupermysigt !!

Denna hektiska vår så har jag vi inte hunnit att umgås med våra vänner i den takt vi vill...
Men det tänker vi ta igen :))

Sov 4 timmar sedan upp och promenera med dogsen sedan åkte jag till Skåne .
Lisa är där sedan 2 veckor och hon blir kvar ett tag till ....
Var bara tvungen och pussa lite på henne :)) och Codax

Sedan direkt till Landvetter och hämta Sophie som kom hem från sin 5 veckor långa resa , Miami, Mexico och sedan New york .
När jag stod där och såg alla människor som skulle möta upp sina efterlängtade så kom tårarna ..
Shiiiit vad blödig jag är ..
När Sophie kom var jag tvungen att sätta på mig solglasögonen ..:)
Lääängtat sååå efter henne ...
Lycklig dag då jag fick pussa på båda mina tjejer :))

Eftersom jag ska ta det lugnt på mina lediga dagar så var jag ju bara tvungen att städa 2 av våra bilar .....
Efter det badade jag dogsen ...
Men allvarligt ...
Det ÄR något fel på mig ....

Men imorgon SKA jag ta det lugnt ....
Marinerat massor av mat till i morgon ( lika bra när jag ändå hade ångan uppe :)) då jag och Nicklas bestämt oss för att bara vara hemma i midsommar och titta djupt in i varandras ögon och bara ta det LUGNT :)))

Inga kommentarer: