torsdag 12 april 2012

Oj oj oj vad det händer grejer :)

Oj vad det var länge sedan jag bloggade, nästan 1 månad :)
Tiden bara rusar iväg!
Vi har varit i Spanien och köpt vårt hus !!
Äntligen !!!
Efter nästan 1 års väntan är allt klart !!
Sicken byråkrati det är runt ett hus köp i Spanien..!
3 dagar full bokade med möten!
Men vi hann med att luncha i solen !!




Här är vårt hus !!! Wiiiieee





En cappuccino Mums





En tur till IKEA hann vi åxå med, kände att vi ville ha svenska sängar heheh




Igår skickade jag ner en pall med tallrikar, sängkläder med mera för Lisa och jag åker snart ner för att packa upp allt.

Läääängtar sååååå!!

Jag har jobbat som en galning den sista tiden eller ...

Näää jag jobbatr alltid som en galning...

8 dagar i rad sedan direkt på hästtävling i skåne, 4 dagar, hela påsken...

Det var tufft att komma hem direkt till jobbet men idag är jag ledig !!!!!


Långpromenader med dogsen och lite soffmys :))

Inga kommentarer: