lördag 28 april 2012

2 gånger, kanske 3 ??

Nu har jag jobbat 5 dagar i rad men det är inte slut än...
jag jobbar 5 dagar till i rad..

Igår hann jag med att ringa jobbets resebyrå och boka alla mina jobb resor till Stockholm
Den sista ( i mitten av Juni) kan jag och chefen åka ihop för då ska jag presentera projektet för alla BC och RC i hela Sverige.
En av resorna går att kombinera ihop  med min underbara systersons student !!!
Wiiieeee jag trodde jag skulle missa den
Det var tror jag 2 år sedan jag var hemma i Sundsvall sist...
Fyyy vad tiden går!
Och i sommar kommer min älskade syster ner till Götet !!
Då får vi träffas 2 gånger i år !!!!
Håller på att locka med henne till Spanien med mig i Augusti he he he

Måste nog klämma  in en resa till Spanien i maj om jag ska orka med detta tempo..
Har ju inte semester förrens i August.....



Inga kommentarer: