tisdag 24 april 2012

Hemma igen, plugg och projekt

I torsdags for Lisa och jag till Spanien !!
Landade halv 3
Klockan 4 kom "lampkillen" och installerade alla lampor
Klockan 5 kom matsalsbordet och klockan 6 kom de svenska fraktkillarna med mina lådor jag skickat från Sverige!!

Sen var det bara att packa upp och diska
Tänk att ta hand om disk kan vara så kul he he he
Vi kom inte i säng förrens sent den kvällen

Fredagen bjöd på underbart väder ca 24 grader !!
Wiiiieee
Vi låg i solstolarna och pöste heeela dagen !!
Så himla underbart med sooool !!!

Det är en del kvar att göra men det får ta sin tid

Landade i morse halv 11 och gick direkt till jobbet ;))
Där väntade ett brev till mig
Jag och 3 till har blivit utvalda att driva ett stort projekt
mer kan jag inte berätta men det är hur kul som helst!!
Tänk att bli utvald av alla duktiga medarbetare i HELA sverige !!
WIIIIIIEEEE
Nu kommer jag under 2 månader att pendala mellan Göteborg och Stockholm

Dogsen var så jäkla glada när jag kom hem!
Bytte om direkt sen gick vi på låååååång promenad!
Tror att dom var mer i luften än på marken :)
Sååå sööööta !!

Nu ligger vi i soffan och jag ska plugga en stund
Min utbildning är ju snart klar, sista kursen är i mitten på maj
blev inget pluggande alls i Spanien he he he

Inga kommentarer: