lördag 7 januari 2012

Skönaste dagen :)

Ledig torsdag och fredag !
Torsdagen bestod av en massa massa måsten ..

Men fredagen, åhhh vilken dag !!!!
Sov till halv 9 :)
Minusgrader :)
Suuuper lång morgon promenad med dogsen
Ner till havet och solen stod lågt så jag fick kisa åhhh vad länge sedan msn fick ljus på sig ;)
Hundarna och jag njöööt !!!
Sedan hem och gjorde världens frukost , omelette , varm toast, smoothie !!
Sen väckte jag familjen , vi åt länge och bara myste :)
Sen till stallet och ytterligare en lång promenad !!!
Åhhhh vad skönt det var !!
Hem och en till lååång promenad med dogsen !!

Vilade en stund på soffan sedan in i duschen sen stack jag och Nicklas in till stan för middag !!
Jsg fick välja ställe och jag har länge sucktat efter en speciell restaurang ,
Ottomania !
En turkiskt ställe .
Sååå jäkla gott !!!

Fler såna dagar tack !!!!

Inga kommentarer: