fredag 20 januari 2012

5 år !!!!

Min älskade Cade fyller 5 år idag !

Jag har sagt det förut men säger det igen.
När jag tog bort hinnorna så tänkte jag, nu är HAN född !!!
Såååå jäkla snygg som nyförlöst 
Jag som tycker valpar ser ut som små råttor första veckan ....
Men här var det total förälskelse direkt !!!

Han var ingen "lätt" valp ...
Egensinnig som sin mamma ....
Han hatar utställningar till min förtvivlan .....
Nu mer skiter jag att han inte vill visa sig på utställningar , för det gör han här hemma !!
Showar hela tiden !!
Men visst är det lite  synd ...
För jan är såååå jäkla snygg i kroppen och rör sig helt otroligt bra !!
Sen är han ju typad kanske lite väl mycket ... 
Men jag älskar det !!

Hade en plan ..
Att han skulle ge mig en snygg hanvalp..
Men ett blåsljud satte stop för det ...
Planer och hundar går ju inte ihop ..,

MEN Cade lever !!!!
Och mår suuuuperbra det är det viktigaste för mig !!!!
Min älskade älskade Cade, det finns ingen som du !!!
Är så glad att ha dig och Alex i mitt liv !!!!!

Inga kommentarer: