lördag 22 mars 2014

Så skoj

Med risk för att bli tjatig ;)
sicket roligt jobb jag har !!
3 e veckan jag jobbar 6 dagar ....
(Men om några veckor vilar jag ut i Spanien :)
Killar på rad igen för att bli stylad :)

Sen till stallet och ta hand om Lisas ena häst !
Fördelen med att ha en unghäst är att de inte behöver ridas varje dag och att de kan vila en vecka här och där när det kör ihop sig med tid. 

Lisa är i Skåne och tävlar men idag gick det skiiiiiit .....
Sååå viktig tävling .....
Idag blev han lite " tråck" på banan ..
Hingstar kan ju ha lite humör men Infernal är verkligen toppen som hingst men alla kan ju ha en dålig dag 
( nu skyller jag inte på Infernal för det är alltid ryttarens fel !!
Men det är bara att bita ihop och komma igen :))

Nu är middagen intagen men jag åt inte så mycket för jag ska frossa 
i chips och dip :))



Inga kommentarer: