lördag 8 mars 2014

När man stoppar huvudet i sanden

I augusti förra året blev jag förkyld, någon senare så skulle jag åka till Spanien 4 veckor så jag bet ihop och körde ( som alltid hm hm ) det var inte läge att vara hemma ....
2 dagar innan resan kände 
jag mig bättre .
Men jag hann knappt landa förrens jag blev sämre .....
Riktigt dålig .....
Flickorna åkte innan mig till Spanien så de var laddade till tänderna när jag kom , vi skulle göra massor av roliga saker men jag var heeeelt däckad .
Sedan dess har jag haft skit ont i halsen, haft svårt att svälja och känt mig heeeelt slut ...
Inte orkat nåt ......
 Jag  som vaknar med disco musik i öronen varje morgon :) och alltid är pigg som en mört så  detta varit tufft. 
Tappat massa hår, ökat i vikt ja listan kan göras låååång.

För en månad sedan fick jag nog ...
Gick till läkaren och vi tog en massa prover , ultraljud med mera.

Jag har inflammation i sköldkörteln
Nu är det på väg tillbaka men jisses som jag plågat min kropp ...
Nu hoppas jag att jag slipper äta medicin 
vi kör på någon vecka och håller koll på att det fortsätter att gå åt rätt håll.

6 månader har jag varit som en zombie och sett ut som ett trött spöke ...
Har inte varit hemma en enda dag utan kört på .....
Varför är jag så envis ??

Vaknar inte till disco musik än :)
Men känner mig lite lite starkare
Längtar tills jag får börja träna igen :))






Inga kommentarer: