tisdag 16 oktober 2012

Zenia Boulevard

Idag har det varit stråååålande sol !
Så jag har lite solfrossa nu :)

Anne-maj och jag blev lite sugna på shopping sent på eftermiddagen ;)
För 2 veckor sedan öppnade det ett nytt köpcentrum här
( 15 min bilväg från mig )
Jisses vad stort det var !!
Och självklart "utomhus "
( ungefär som freeport)
160.000 kvadrat meter och 150 butiker och ett gäng restauranger !!
Assssåååå shhhiiiiit vad snyggt
det var !!
Och vilka butiker !!!! Oj oj oj
Till och med engelska Primark
( lågpriskedja som jag inte gillar ...)
Alla sveriges köpcentrum kan slänga sig i väggen ....
Vi gick bara in i 3 butiker men vi åker tillbaka senare i veckan för shopping !!
Jisses vad skoj det ska bli !!
Naturligtvis har jag glömt kameran så bilderna är tagna med min telefon ...

Inga kommentarer: