torsdag 4 oktober 2012

Jag kommer ju från Norrland där höstarna är amazing !!
Mamma stickade tröjor och man behövde ingen jacka bara regnjacka över tröjorna de få dagar de regnade
I götet regnar det heeeela tiden ..
Fyyyyyyy
Men nästa vecka sticker jag till Spanien läääängtar :)))))
Vi sticker på torsdag !!
Nicke skulle åkt hem på tisdagen men är nu tvungen att åka hem på söndagen ....
Jäkla fotboll :((
Men jag stannar 10 dagar :)))

Igår efter jobbet satt jag mig i bilen och åkte till Lund . En resa på 2 1/2 timme.
Skulle varit framme kl 7 så jag hade packat ner ansiktsmask , inpackning
till håret, tänkte ha en myskväll på hotellrummet men...
Det regnade nej fullkommligt ösregnade ..... Heeela vägen ner .....
Resan tog 4 timmar ....
Så det blev en enkel middag på rummet och lite pluggande ...

Inga kommentarer: