torsdag 27 september 2012

Tokig ??

Är heeelt slut ...
Jobbat häcken av mig 6 dagar i rad, när jag gick hem från jobbet idag var jag tvungen att stanna halvvägs till p-huset och köpa en kaffe och en munk för att orka gå de sista 300 metrarna till bilen ....

Väl hemma matade jag dogsen och bytte om. Tänkte bara gå en kort promenad ..för det öööösregnade.
Men efter 2 min var dogsen dyblöta
så vi gick den långa "havsrundan " :))
Såååå mysigt inte en enda människa ute och hundarna lekte som sjutton :))
Skönt att låta de bara få rusa av sig :))
Men de stannade under några buskar en gång och tittade på mig som om jag var tokig :))

Några galna vindsurfare var de enda vi såg på vår långa promenad .

Vi har ju matkasse och jisses vad skönt det är!
Maten finns hemma, det är bara att läsa receptet och laga, idag blev det en sallad på kyckling, rostade rödbetor med mera , mums.


Inga kommentarer: