lördag 22 september 2012

Asssåååå shhhhiiit

Vilken rolig dag på jobbet :)

Brothers fyllde 20 år i måndags och ikväll är det stor baluns på Berns i stockholm :))
Och jag är hemma ...
Faktiskt självvalt
Jag flyger och far i ett i jobbet. :))
Även om det inte har varit på fester så är det mina fina kollegors tur :))

Idag jobbade jag och ett par extra personal , en ringde sig sjuk kl 10 ....
Så vi var en man kort och eftersom all brothers personal i heeela Göteborg är i Stockholm så fanns det ingen att ringa in ..
Så det var bara att köra !!
Jag hade peppat all personal att vi skulle " slå" de ordinarie personalens förra helgens siffror och herrejisses det gjorde vi med råge :)))
Helgen innan lön och allt :))
Alla var sååå duktiga :))
Smsade chefens dagens siffror he he

Nu blir det slappa i soffan och njuta av lördagskvällen :)))

Inga kommentarer: