söndag 20 maj 2012

Uj uj uj

Efter att ha varit ledig 1 dag på 11 så  åkte jag i Torsdags direkt från jobbet , backade in bilen på stallplanen och krokade på hästkärran sen åkte vi till skåne Lisa , Codax och jag !!

Hon tävlade fredag, lördag och söndag.
Blandad kompott blev det, roligast var att hon debuterade MSV A ( man rider med hatt och frack, min lilla tös ;)) Det gick suuuper bra !!

Men nu är jag heeelt sluuut....
Jobbar mån-ons och vi har inventering tisdag och då jobbar jag ett 12 timmars pass...
MEN på torsdag sticker jag till Spanien
 wiiiiiiieeee

Haidi en kompis till Angelica har bott här och tagit hand om dogsen
Dom var nybadade när jag kom hem
Wiiiiieeee igen
Och inte bara badade, rikigt stylande åxå
Kunde åkt direkt till en hundutställning :)))

Nicklas kommer strax hem , han har varit på Öland sen i Onsdags.
Tänkte försöka hålla mig vaken till han kom hem.....
 men jag tror jag måste ställa väckaren för nu ligger jag i soffan men 0 energi...
Ha raldrig försovit mig till jobbet men någon gång ska väl vara den första

Inga kommentarer: