tisdag 8 maj 2012

Sååå jäkla kul !

Idag har jag varit i Stockholm på jobb :)
Super kul och suuuper hemligt men jag kan säga att jag är sååå jäkla glad att få vara med i detta projekt.
Det blir verkligen ngt att lägga till i min CV :))
Hemligt är det, inte ens våra BC vet något :))
Allt ska presenteras för hela sälj organisationen och BC i mitten av Juni.
Detta är stort.... Större än jag trott...:))

Nu blir det till att ladda om, i morgon jobb i butiken, torsdag Stockholm igen för sista stadiet i utbildningen :))

Måndag, hemliga mötet igen men denna gång i Göteborg, då får Stockholmarna se Sveriges framsida :))


Men i slutet på maj åker jag Per och Peter till Spanien wiiiieeee
En hel vecka med sol och bad och shopping.
Möbelbutiken i Spanien ringde i dag och soffan kommer på fredag, är liiite spänd för jag valde ett tyg och färg som inte sålde så bra....
Hoppas att det blir lika fint som den lilla lilla tygbiten visade annars får jag väl köpa en stor pläd och täcka över soffan med he he
Allt löser sig :)

Inga kommentarer: