måndag 28 mars 2011

Lev livet!!!

Hur fina är dom inte ihop Lisa och Codax!!! I lördags ringde Hanna mig och frågade om vi skulle ses då hon var här och hälsade på Peter och Per. Eftersom Peter aldrig kommer ifrån sina dogs föreslog jag en fika i stan efter mitt jobb, (trodde faktiskt inte han slulle nappa...) men jag blev sååååå glad när dom hakade på !! Vi fikade och hade suuupermysigt Peter Hanna och jag! ¨Då jag kom på att Carola var i stan vilken Peter självklart hade koll på!! Dom var inte svårövertalade!! Hem, ut med dogsen , ta en raggardusch och sen iväg till Lisebergs hallen. Showen var riktigt riktigt bra!! Vi stannade kvar för att få vår skiva singerad vilket var suuuperroligt, inte en sak jag hade tänkt göra men jag bara äääälskar att vara lite tokig ibland och jag vet ju att Peter ÄLSKAR Carola! Tog lite bilder på en mycket lycklig Peter! (och Carola *ler*) Efter det upplevelsen var vi bara tvugna att ta en drink he he he Tack Hanna och Peter för en mysig kväll ! Och du Peter, visst är det superkul att "komma ut ibland " (försöker och försöker få honom att leva livet lite mer ...Per och jag får ju vår dos genom våra jobb men Peter måste åxå ut mer och skita i alla neggiga energitjuvar !!)



Vad ska vi göra härnäst Peter ????

En mini semester till England och gå på gayklubbar igen!!!!

Inga kommentarer: