lördag 11 december 2010

Länge sedan

Oj det var en hel evighet sedan jag bloggade!!

Tiden räcker inte riktigt till.... Som vanligt!

Vi har ju blivit med häst igen vilket är skitkul!
Lisa mår toppen toppen och min lilla egen tid försvann...
Nu ska jag inte klaga, hon åker tåg varje dag till stallet och jag hämtar ytterst sällan, tillbringar dock mina lediga dagar i stallet med det är bara suuupermysigt!!

Men vi hittar inget sadel som passar...
Den ska ju ligga superbra på Codax sedan ska ju Lisa trivas med den åxå...
Hon är inte så lång ca 167 med har sååååå lååånga ben.....
Men vi har hittat ett märke som verkar superbra, tyvärr hittar vi inget begagnat i den...
Så i morgon kommer damen som har agenturen hit från Skåne och specilal måttar Lisa och Codax så hoppas jag att det blir bra, väntetiden är dock ca 2 månader ......

Jobbet rullar på, lika roligt som vanligt!
Vi har fått en ny kollega, supermysig!


Dogsen mår toppen bra, (peppar peppar)
Skulle behöva badas dock.....
Men tiden....
Dygnet skulle ha 30 timmar...Dåååå.....

Inga kommentarer: