söndag 21 mars 2010

Tiden

Tiden rusar iväg.
Igår var det 2 år sedan min älskade Angel gick bort!
Hon är fortfarande oerhört saknad.
Jag är överlycklig att jag har fina Cade efter henne men samtidgt är det lite plågsamt då han påminner mig oerhört mycket om henne.

Nästan lika divig, har konstiga böjelser (älskar att bli kammad och duschad) *ler* han vill åxå alltid duscha när jag ska ta en dusch, är långsur när han inte får som han vill, men som sin mamma har han ett oerhört trevligt temperament. Han måste likt sin mamma alltid pussa mig god natt, om jag pussar honom sist så ger han sig inte förrens han har fått sista pussen och vill jag reta honom så kan vi hålla på med puss leken en bra stund varje kväll, tills Nicklas säger åt mig att
- sluta vara så löjlig..Han vinner ju alltid ändå..
Precis så var det med Angel åxå..

Inga kommentarer: