måndag 8 mars 2010

Chefens chef.

Nicklas ringde vårat försäkringsbolag till Lotus ang några fakturor som inte stämde och blev sååå illa bemött, han blev kallad allt möjligt av skaderegleraren. jag ringde upp när jag kom hem i fredags men då hade hon gått för dagen och jag fick prata med en annan mycket trevlig person.

jag skulle återkomma i dag Måndag till den "elake" men efter ett samtal med min syster som jobbat i försäkrings branchen i 20 år gav mig tips.
Ring inte henne ring hennes chef, är den inte där ring dennes chef.

Sagt och gjort 0800 ringde jag och fick tala med "chefens chef" *ler*

Mycket rikigt så hade jag rätt i ALLA avseenden, vilket jag visste!!
Han rättade till det på 5 minuter så nu är allt löst!
Jag berättade lugnt vad hon hade kallat Nicklas för (ska berätta mer ingående en annan dag).
Nu måste jag jobba...
Sjuka på jobbet.....

Inga kommentarer: