onsdag 9 juli 2014

Swish :)

Oj oj oj vad tiden rusar :))
Har inte bloggat på en månad ...
Vet ej varför jag den heter leamington längre då jag inte har några hundar kvar ....
Jag har ju en till blogg, en hemlig :))
Där jag skriver allt annat än dagbok :))
Får se vad jag gör med denna blogg..

Juni då?
Liiiite hektisk men det är ju inget nytt i mitt liv :))
Men jag hann med att :
Vara på SM med Lisa och Infernal 
Sen direkt hem och packa om väskan för
några jobbdagar i Stockholm och en massa möten sen när jag landade på inrikes i Göteborg så gick jag direkt till utrikes hallen på Landvetter för 10 sköna dagar med Sophie och Lisa i Spanien 

Jobbet takter på i samma galna takt 
Så tacksam 
Nu jobbar jag resten av sommaren, har 4 veckor semester i september som ska tillbringas i mitt paradis, Spanien !!


Inga kommentarer: