onsdag 29 maj 2013

Det där var jag inte värd ...

Den lilla kameran vill inte gå igång ...
Lisa har bal i morgon
Hoppas få igång den stora kameran då ...
Annars blir det mobilen.. Kul ? Not ...

Köksfläkten la av idag ..
Och jag som ska laga en massa mat till studenten ..

Jobbade 7 dagar förra veckan ...
6 dagar veckan innan...
Och veckan innan det ...

I söndags när jag skulle plocka i diskmaskinen efter middagen kommer Nicklas med vår tyngsta ugnsform ( och den ÄR tung) och råka drämma den med full kraft i tinningen på mig och vad händer ...jo hjärnskakning ...
Fan
Jobbade måndagen med väääärldens huvudvärk och ett illamående utav tusan ..
1500 fick jag gå hem klarade inte mer ...
Igår var det liiiite bättre ... Idag liiiite bättre igen och jag vet att man ska ta det lugnt men det är liksom fel tidpunkt ....

Inga kommentarer: