tisdag 12 februari 2013

Huuuuu

Vi har en varg i vårt område !!
Herregud !!!!
Jag blev skiiit skraj, nästan kissa på mig rädd .... ;) när jag i förrgår fick höra detta

Förra lördagen alltså 1 1/2 vecka sedan såg min granne den springa över isen mot honom, klockan har runt 11 tiden på morgonen
HALLÅ ska dom inte sova på dagen ??

Iallafall
Grannen har en Sibirien huskey ( stavas det så ?)
Skit samma
Flera hundägare har sett den , senast igår ....
Huuuuuu
Den har rivit några rådjur i området...
Här finns massor av harar och man ser minst ett par stycken om dagen när man är ute med hundarna men nu har jag inte sett en endaste hare på länge .
Tror inte vargen har hunnit äta upp alla men de är borta ..
Kanske ligger de och trycker i sina hålor ...
Kan säga att jag INTE går i skogen nu...
Tänk om han tar mina hundar ....
Huuuuu


1 kommentar:

Vouges sa...

Ta genast bort kaninpälskragen på jackan när du är ute och går!!! ;-)