torsdag 27 december 2012

Helt galet !

Annandagen i går och första rea dagen !!
Filippa och jag beslutade oss för ett litet annat reaupplägg i år på sisters och jösses vad bra det gick, sitter vid mailet och väntar på de andra butikernas resultat :)) så jag kan jämföra :))
Brothers var åxå suuuperbra !!
Wiiieee
Helt galet !!
Årets roligaste arbetsdag :))

Idag är jag ledig !!
Lyx !!
Några vänner kommer över på middag ikväll och jag har gjort klart både förrätten
och efterrätten :) provsmakade båda och det var mooommmsigt !!

Minusgrader idag efter några varma dagar så det är sååå halt ute , tänkte först hålla dogsen kopplade så de inte skulle halka runt som bambi på hal is men de redde ut halkan bra !!
För några veckor sedan halkade Cade och blev halt i några dagar men det gick över snabbt .

Nu står städning på schemat sedan stallet och en tur till Systembolaget
Hatar att åka dit, känner mig helt mal placerad ...
Det är Nicklas jobb he he men idag jobbar han och jag är ju ledig ..
Få hugga tag i första bästa säljare och be om hjälp :)

Nicklas älskar tunga röda viner och whisky...
Inte mina grejor ..
Innan jul åkte jag till Systembolaget ( jisses det blir 2 besök där i år ) för att köpa lite julklappar till Nicke :)
Högg tag i en säljare som "gick igång " när jag berättade vad Nicklas gillade !
Han tog fram en whisky och ett spanskt vin ( extra kul ) som det bara fanns 2 flaskor av kvar i hela landet,( som han lagt undan på lagret till någon som jag :) tog dessa självklart :) Nicklas har inte öppnat de än så vi får väl se vad betyget blir.

Inga kommentarer: